Müügitingimused

 

Kauba müügi- ja tagastamistingimused
 

1. Üldsätted

 

1.1. Käesolevad tingimused kehtivad kõikidele ostudele, mis tehakse ettevõttes Põrandakeskus OÜ (edaspidi salong).

1.2. Põrandakeskus ei tegele kaugmüügiga (e-pood, telefoni- või e-posti teel müük). Kõik müügilepingud sõlmitakse salongis kohapeal, kus kliendil on võimalus kaubaga tutvuda enne ostuotsuse tegemist.

1.3. Kauba eest tasumine toimub kas sularahas, kaardiga või arve alusel. Kui klient on kaubaga eelnevalt tutvunud ning tasub seejärel tellimuse või arve alusel, loetakse tehing salongis sõlmitud lepinguks.


2. Kauba tellimine ja saadavus

 

2.1. Põrandakeskus pakub nii laos olevaid tooteid kui ka tellimuse alusel tarnitavaid ja eritellimusel valmistatavaid kaupu.

2.2. Tellimuse vormistamisel kohustub klient kontrollima, et tooted, kogused ja viimistlused on õigesti märgitud.

2.3. Tellimus loetakse kinnitatuks ja leping sõlmituks pärast tellimuse või arve tasumist (või osaliselt ettemaksuna tasumist) või vastava kokkuleppe sõlmimist.


3. Eritellimustooted

 

3.1. Eritellimustooteks loetakse kaupa, mis valmistatakse, töödeldakse kliendi individuaalsele soovile – näiteks konkreetse mõõdu, värvi, mustri, viimistluse või koguse järgi.

3.2. Eritellimustooted tellitakse tarnijalt spetsiaalselt kliendi jaoks ning neid ei hoita tavaliselt laos.

3.3. Eritellimust ei ole võimalik tühistada ega tagastada pärast tellimuse kinnitamist ja arve (või osalise ettemaksuarve) tasumist, välja arvatud juhul, kui kaup on praak või ei vasta tellimuses märgitud tingimustele.

3.4. Enne eritellimuse kinnitamist peab klient veenduma, et kõik tellimuse andmed (toote nimetus, toon, mõõtmed, kogus, tarneaeg jne) on korrektsed.

3.5. Eritellimuste puhul ei ole Põrandakeskus vastutav võimalike tootjapoolsete tarneviivituste eest, kui need tulenevad tootja või transpordipartneri asjaoludest.


4. Kauba kättesaamine

 

4.1. Kauba kättesaamine toimub Põrandakeskuse laost, salongist või vastavalt kokkuleppele transporditeenuse kaudu.

4.2. Kauba üleandmisel peab klient kontrollima toote kogust, seisukorda ja vastavust tellimusele.

4.3. Hilisemaid pretensioone ilmsete puuduste, vale koguse või vale toote osas ei rahuldata, kui need oleks olnud tuvastatavad üleandmise hetkel.


5. Kauba tagastamine ja lepingust taganemine

 

5.1. Kuna kõik müügilepingud sõlmitakse salongis kohapeal, ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus (vastavalt VÕS § 53 lg 4 p 3), mis kehtib üksnes kaug- ja koduuksemüügi puhul.

5.2. Laos olevat kaupa võib tagastada vaid Müüja eelneval nõusolekul ning kui:

  • kaup on kasutamata, originaalpakendis ja müügikõlblik;
  • tagastus toimub mõistliku aja jooksul pärast ostu;
  • klient esitab ostuarve või kviitungi.

5.3. Tellimustooted ja eritellimused tagastamisele ei kuulu, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või tarnitud valesti.

5.4. Defektse toote korral on kliendil õigus asendusele või remondile vastavalt võlaõigusseaduse sätetele.


6. Pretensioonide esitamine ja menetlus

 

6.1. Kui klient avastab kaubal puuduse, tuleb esitada kirjalik pretensioon e-posti aadressil või salongis kohapeal. Pretensioonis peab olema:

  • kliendi nimi ja kontaktandmed;
  • ostuarve või ostukviitungi number;
  • kauba nimetus, puuduse kirjeldus ja võimalusel fotod;
  • soovitav lahendus (vahetus, parandamine, hüvitamine jms).

6.2. Põrandakeskus vastab pretensioonile 15 kalendripäeva jooksul alates selle saamisest.

6.3. Kliendil on õigus esitada pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest.

6.4. Esimese 6 kuu jooksul pärast ostu eeldatakse, et puudus oli olemas müügihetkel, kui müüja ei tõenda vastupidist.

6.5. Põrandakeskus ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud:

  • ebaõige paigalduse või hoolduse tagajärjel;
  • kauba kasutamisel viisil, mis ei vasta tootja juhistele;
  • tavapärase kulumise tõttu.

7. Vastutus ja vaidluste lahendamine

 

7.1. Põrandakeskus vastutab toote lepingutingimustele mittevastavuse eest seaduses sätestatud ulatuses.

7.2. Vaidlused püütakse lahendada esmajärjekorras pooltevahelise kokkuleppe teel.

7.3. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi seaduste alusel Tarbijavaidluste komisjonis või kohtus.


8. Kauba tagastamine ja ümbervahetamine

 

8.1. Kui süü ei lasu Müüjal ja toode vastab tellitule, on Müüja nõus kauba tagasi ostma, kuid rakendab 50% allahindlust. Tagasimakse tehakse Ostjale kohe pärast kauba tagastamist.

8.2. Kui süü ei lasu Müüjal, võib Müüja kokkuleppel Ostjaga võtta kauba komisjonimüüki, rakendades 30% allahindlust. Sellisel juhul tehakse tagasimakse Ostjale pärast kauba edasimüüki.

8.3. Kui toode ei vasta tellitule ning vastutus lasub Müüjal, võtab Müüja kauba tagasi täishinnaga ning tagastab Ostjale kogu tasutud summa viivitamatult.


9. Tingimuste muutmine

 

9.1. Põrandakeskus jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi muuta ja täiendada, avaldades muudatused veebilehel.

9.2. Tingimuste muudatused ei mõjuta juba sõlmitud lepinguid.